Κραυγή αγωνίας μιας μάνας: Ρίξτε μας καλύτερα μια σφαίρα στο κούτελο-Σκοτώνετε τα παιδιά μας





Freepen.gr - Την παρακάτω επιστολή-διαμαρτυρία μας έστειλε μια αναγνώστρια της Freepen.gr με βάση την πρόσφατη ακατανόητη απόφαση του ΕΟΠΥΥ να τινάξει στον αέρα τα προγράμματα Ειδικής Αγωγής που παρακολουθούν χιλιάδες παιδιά στη χώρα μας.


Ακολουθεί η επιστολή της:


Καλησπέρα! Δε θέλω να ενοχλω αλλα απευθύνομαι σε εσάς που εμπιστεύομαι στο διαδίκτυο κι έχετε αναδείξει το θέμα για να σας γραψω αυτα που θα σας γραψω!.


Η πρωτη λεξη που μου ερχεται να σας γραψω ειναι ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!Ειμαι μια θυμωμενη, απεγνωσμενη, απελπισμενη ΜΑΝΑ!!!! Νιωθω θυμο και παραλληλα νιωθω οτι εχω πεθανει οτι με σκοτωσαν!


Σας εχω ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσυνη και ξερω οτι θα σεβαστειτε το δικαιωμα μου στην ανωνυμια γιτι ΔΕ θελω να σπασω το ιατρικο απορρητο του παιδιου μου!


Η κορη μου εξι ετων σημερα γεννηθηκε στο τελος του αυτιστικου φασματος!


Τριων ετων διαγνωστηκε με αναπτυξιακη καθυστερηση ομιλιας και κατανοηση ομιλιας!!


ΤΟΤΕ ξεκινησε η μαχη μας!


Αρχισε το παιδι μου λογοθεραπειες που το εσωσαν! Την βοηθησαν τα πηγε περιφημα και ξεφυγε απο το αυτιστικο φασμα λογω οτι με τις λογοθεραπειες μπορεσε και μιλησε αρα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ και το παιδι τωρα ειναι ενα κοινωνικο, χαρουμενο παιδακι ακομη ομως με αναπτυξιακη καθυστερηση ομιλιας!


Το παιδι μου δεν μιλουσε και μιλησε! Οι λογοθεραπειες την εσωσαν!


ΟΜΩΣ το παιδι μου ειναι παιδι με μαθησιακες δυσκολιες, ΠΡΕΠΕΙ να κανει λογοθεραπειες για ολα τα σχολικα της χρονια! Για βελτιωση ομιλιας, γραφης, αναγνωσης.


Το παιδι μου χρειαζεται ειδικη διδασκαλια.


Ευχομαι να μη ζησει μανα αυτα που εχω ζησει με χρονια αγωνα και μαχης κατα του αυτισμου.


ΚΑΙ ερχομαι στο σημερα!


Ολους εμας του γονεις που γεννησαμε ιδιαιτερα παιδια μας σκοτωνουν!


Ας μας ριξουν ΤΩΡΑ μια σφαιρα κατευθειαν στο κουτελο!!! Σκοτωνουν τα παιδια μας!! Κοβουν τα φτερα τους!! Σκοτωνουν το μελλον τους!


Αν αυτο δεν ειναι ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ τοτε τι ειναι?? ΤΙ?


Στα τελη Ιανουαριου κοβουν απο τα ταμεια τα παντα!Λογοθεραπειες,εργοθεραπειες..Πετανε αθωα παιδια στον Καιαδα!


Παιδακια με αναπτυξιακες δυσκολιες, μαθησιακες δυσκολιες, ιδιαιτερα παιδια, ΑΜΕΑ τα πετανε στα σκουπιδια!! ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΕΛΕΙΟ!!


Σας ικετευω ακουστε την κραυγη μου και καντε αυτο το τοσο σοβαρο θεμα γνωστο στον τυπο, στο ιντερνετ στα μεσα μαζικης επικοινωνειας!!


ΔΩΣΤΕ ΦΩΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ!! ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!Στα παιδια μας!!!


Το παιδι μου ανηκει στις παραπλευρες απωλειες του οικονομικου πολεμου που ζουμε!


ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ στο κρατος ΤΑ "ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ"παιδια μας!


Τα αθωα παιδια μας θα πληρωσουν το ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!


Δεν ειναι δικο μας το χρεος!


Εφαγαν ολα αυτα τα καθαρματα που ειναι στη βουλη δημοσιο χρημα, παραμενουν ελευθεροι και τα παιδια μας ειναι η πληρωμη στο χρεος προς τους δανειστες της χωρας μας!!!


Σας στελνω την εκτιμηση μου!


Σας ικετευω καντε το θεμα σε ολα τα μεσα!


Τελη Ιανουαρου θα μεινουν αμετρητα παιδακια στον αερα χωρις θεραπειες!!
ΕΚΛΙΠΑΡΩ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!http://www.freepen.gr/2017/01/blog-post_771.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δείτε πως να απολυμάνετε το σπίτι σας μετά από γρίπη