Πώς τα social media σπρώχνουν τα ζευγάρια στο «κέρατο»
Τέσσερις στις πέντε γυναίκες και τρεις στους πέντε άνδρες στην Ελλάδα βρίσκουν πιο εύκολα ερωτικό σύντροφο μέσω των social media.
Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας για την απιστία που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας.
Όπως τονίζει ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Δρ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, οι άνδρες είναι «εκπαιδευμένοι στο να βρίσκουν παράνομες σχέσεις μέσω των οίκων ανοχής, των μπαρ κ.λπ..
Οι γυναίκες ωστόσο, από παλιά ήθελαν να είναι άπιστες όμως δεν είχαν την ευκολία των ανδρών, επισημαίνει ο κ. Κωνσταντινίδης.
Και τώρα η χρήση του διαδικτύου τους έχει δώσει αυτή την ευκολία.
Όπως έδειξε η μελέτη, η οικειότητα που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα επισπεύδει καταστάσεις, αφού, πολύ συχνά, καταργεί τα πρώτα ραντεβού και οι επίδοξοι άπιστοι «πέφτουν» αμέσως στο κυρίως «μενού» της σχέσης.
Μάλιστα το 38% των γυναικών και το 46,7% των ανδρών ομολόγησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με το αντικείμενο του πόθου τους πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας που είχαν ήδη αποκτήσει μέσω του Facebook.
Σχεδόν 1 στους 2 χρήστες του Facebook, δηλαδή ένα ποσοστό 45,6%, παραδέχεται ότι φλερτάρει στο Facebook, με απώτερο σκοπό το σεξ.
Η προσέγγιση είναι πιο εύκολη, από ό,τι λένε οι συμμετέχοντες στη μελέτη καθώς, η ανωνυμία δίνει εκτός από την απαραίτητη νότα μυστηρίου σε ένα φλερτ και την αίσθηση της ασφάλειας του «αγνώστου».
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη, τα social media κατέρριψαν χρόνων καταπίεση και ηθικολογική μειοδοσία των γυναικών και ενεργοποίησαν τα αντανακλαστικά μιας «επανάστασης» όχι μόνο πολιτιστικής αλλά και σεξουαλικής. Για τις Ελληνίδες το διαδίκτυο λειτούργησε ως ένα «προσφιλές» όχημα προς τη απιστία, τονίζει ο κ. επικεφαλής της έρευνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook μετρά ένα 1.128.000.000 χρήστες παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα φτάνουν τους 5.163.000.
Στο twitter οι χρήστες παγκοσμίως φτάνουν τα 262.000.000 και από αυτούς οι Έλληνες είναι 401.000.http://www.aetos-apokalypsis.com/2016/11/pos-ta-social-media-sprochnoun-ta-zevgaria-sto-kerato.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&m=1